malgomajskolan.

idag va vi som sagt i vilhelmina å kolla på deras gymnasieskola. känns inte riktigt som att de är nåt för mig. hitta inte nå program där som jag riktigt känner för.. däremot ha ja fått upp ögonen för ett annat program, handels! finns i lycksele, umeå, vännäs, övik och strömsund. kanske bli där ni se mig nästa höst? vem vet?;) jaja..

och ni får ursäkta förseningen av veckans lista. men jag ska ba prata lite med anna så kommer den lite senare idag troligtvis!:)

ikväll blire drillning och sen ska vi sälja julkort för å få ihop nå pengar till den där resan som vi ska på innan sommarlovet. yeees, så de är min kväll. hare bra.

Kommentarer
Postat av: Louise

på stylist med spa går jag :)

2008-11-12 @ 23:54:43
URL: http://brunett.webblogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0