mamma mia! & dumpad.

igår va najs. först skola, sen så for jag å anna hem till mig. vi såg på AA å fika gofika! clementiner, paprika, äpple, banan, pepparkaksdeg och saft :) haha.



sen så åt vi middag på tg.. efter de träffa vi sofia på ica å vi hyrde två filmer, mamma mia! the movie och dumpad.

 

mamma mia va riktigt bra! dumpad vet jag inte, de va mest konstig. inte nån film ja rekommenderar ;p haha..


idag är jag uppe rätt tidigt, för idag kommer syster, mia å björn! :) som jag ha längta! jaja, imorse klev ja iaf upp 9 å duscha. ska snart upp på affärn å köpa fika till imorrn, för då far vi på match till skellefteå. och matchen som skulle ha varit idag blir itne av. norsjö hade inget lag. menmen, de bli senare istället. inte bra, men såäre... iaf, ha en bra dag! :) 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0