min helg.

hade tänkt berätta lite om helgen. fredagkväll blev de middag. med karin, clara och anna. tacos, och de va riktigt gott :) vi prata om allt mellan himmel och jord. sen kom madde, vi åt glass och sen kom sofia. vi såg vi på idol, åt godis och popcorn och tog de lugnt. sen lite senare kom emma struuump. vi prata och så. plus att vi fick besök av bus-eller-godis-ungar... haha. anna och madde alltså ;P sen for madde hem. och då hitta vi en film på 5:an, red eye. en jobbig film, sån här då man inte ens hinner andas för att de händer saker hela tiden. den va riktigt spännande iaf, och bra ;P haha. sen så for alla hem, förutom anna ;P vi satt å gjorde mest ingenting ;P haha. sen for vi hem till hon och jag sov där.

lördag vakna vi, åt lunch och sen for vi å såg på a-lagets match mot lanza chiefs. hon, jag och kusin emma :) dom förlora med 1-7 men kusin andreas gjorde ju iaf mål :) efter de for jag och emma hem till dom. vi såg modo en stund tills kusin andreas kom hem. vi beställde mat från pizzan. sen satt vi ba å dega på 2 timmar. efter de skjutsa emma mig till sofia. jag va med hon hela kvällen och de va trevligt. sen hämta emma mig igen och sen blev de lite tv-tittande och sen blev de sängen.

idag ha vi gjort så lite som möjligt. mamma och pappa ringde och väckte mig 10.. sen så ha vi ba äte och sett på tv. jag och andreas spela lite tv-spel och sen kom mamma å hämta mig. nu ha jag duscha och ba tagit de lugnt. väntar på att få mig nån mat..

och nu är lovet slut..... usch.. men bara 52 dagar tills jul! 7 veckor kvar med andra ord! men bara de blir december snabbt. lätt mysigaste månaden på hela året! ååååh. jaja, ikväll blire iaf anna och andra avenyn :)

passar på att lägga upp lite bilder från fredagskvällen :) enjoy!

  
                 
  
  
                                           

ja, de här är, som ni kanske förstår bara bilder från själva middagen och en stund efter. när emma, sofia och madde dök upp glömde vi bort kameran. så ni för nöja er med det här! ;P

bild 1: annas fina "uppläggning" av godiset!
bild 3: karin och clara! för dom som inte visste de;)
bild 5: anna och clara (igen)! för dom som inte visste de;)
dom 4 sista bilderna: annas fina namnskyltar, som användes vid bordsplaceringen!
resten får ni klura ut själva ;p och bilderna jag är med på behöver inte kommenteras ;P men om jag säger såhär, man måste ju bju på sig själv ibland;)

ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: clara

men snälla, typ värsta bilderna av alla.. fan int snällt! de här ska ja komma ihåg ;P

2008-11-02 @ 19:17:21

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0