nurmo!

igår hade jag inte tid att skriva för jag va inte hemma på hela dagen. igårkväll va lycksele och vilhelmina här och berättade om sina gymnasieskolor och en massa program. fick massa broschyrer och grejer.. så de bli spännande de här ;P

ja, å idag ha vi då fått våra nurmosar ;P haha. min heter Annika Yli-Jaskari. ;P haha. hon gillar dansar hip hop, spelar gitarr och är ledare för nån flickklubb, sen gillar hon iron maiden(?)... jag blir lite rädd. våra intressen är så olika som dom kan bli ;s.. jag skrev fotboll, hockey och kompisar. men de bli nog spännande ;P haha. sen jennifers nurmo har exakt likadant efternamn som min nurmo. kanske tvillingar? om inte annat släkt? jaja, jag kan berätta några namn här ;p
emma - Mira Hirsimäki. anna - Ella Niemistö. malin - Salla Viitala. madde - Sonja Peurala. ja, som sagt, rena grekiskan, de här me finska ;p haha. jaja, jag längtar iaf GRYMT mycke... fan så jävla skoj;D haha. och sen vårt avslutningsprogram när dom kommer hit v.8. alltså, FYFAN... så jävla skoj!!!! allvarligt. de kommer nog bli de bästa nånsin! HAHAHA

å sen ikväll blire träning och ba lugnt, AA och lite annat.. nu ha jag slut på saker att berätta för tillfället. ha en bra kväll!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0