stylad.

idag varte lycksele som sagt. lagomt skoj vare, de va iaf roligare än i vilhelmina! jag är fortfarande inte riktigt säker, men de ska bli spännande till jul å se va man söker för nått :) hamnade hur som helst där frisörerna håll till och fick håret stylat, gratis.

ska också passa på å tipsa om en riktigt rolig sida som ja hitta på kusin emmas blogg :) http://www.coolstuff.se


how do you sleep while the rest of us cry?
how do you dream while a mother has no chance to say goodbye?

den låten väcker mycke tankar i huvet. vet inte varför men den är väldigt speciell på nått sätt..
 
verkar som att du och jag växer ifrån varandra. och kanske är det så också. att du kanske tycker att jag är för töntig för dig? vad vet jag? vad hände mellan oss egentligen? va vare som gick snett och va äre som ha gjrot att de ha blive såhär? som sagt, du kanske helt enkelt är för cool för mig. well, isf, så ska du få slippa mig. har hellre vänner som uppskattar mig för den jag är och inte för den jag borde va i dina ögon. minns att de va såhär tidigare också, och i all förtvivlan slet jag sönder en ganska värdefull ägodel, inte värdefull i pengar, men den betydde rätt mycket. och jag bara slängde bort den. sen blev de bättre igen. förhoppningsvis löser det sig och allt bli som vanligt. som de borde va..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0