hockey!

jag är ordentligt sliten idag.. efter en match igårkväll och en idag. sen blire en imorrn också.. igårkväll bleve vinst för oss med 5-1 efter en minst sagt kaotisk match! speciellt trredje perioden. alla ville ba slåss.när de återstod 40 sek av matchen blev 2st ur vårt lag utvisade 10 min var för osportsligt uppträdande. sen när det återstod 12 sek då åkte en till från vårt lag ut 10 min för osportsligt uppträdande han också ;p och de här är bara smakprov mina vänner! haha. 1 andra perioden åkte 4 st ut efter slagsmål. vår målvakt fick 10 min, som jag fick sitta av. men ändå så jävla klockrent, vilhelmina hade otroligt omogen (och en aning onykter?) klack ;P hahaa. dom sjöng om att vi va dåliga, osv. men vi visa ju iaf vilka som var de bättre laget! sen då när vi vann så ställde alla i vårt lag sig framför vilhelminas klack och hurra! hahahahaha. så jävla klockrent!! HAHAHAHAAH!

sen idag blev de förlust med 8-4 än fast dom itne va så jättebra som man kanske hade förväntat sig. men vi hade inge flyt idag.. så såäre! och de gick verkligen URkasst för mig idag.. huuvvaligen.

jaja,. vi kom iaf hem kring 6. jag fick mat och sen kom madde, anna å emil. vi snacka med nurmisar och de va riktigt skoj :) men dom ville fara ut en sväng så jag stanna hemma, eftersom vi far halv 8 imorrn.. och sen nu innan middan märkte jag att jag hade fått mejl av min nurmo :) riktigt jävla skoj! hon verka sjuuuukt snäll :) så de hhär bli nog bra.


nu ska jag nog byta om till nå myskläder och sättta mig framför tvn med lite julmust :) de är fan de godaste som finns!
MUMMMAAA :)
(bild från google.se)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0