trötter!

usch så trött jag är. min kropp känns som spaghetti, plus att jag är meeeega mätt på de. ha fått gomidda ju :)

kan ta å berätta lite om igårkväll. jag och sofia for till anna å där satt vi å kolla på tv och prata om allt och inget, eftersom vi va ensamma ;P haha. sen så kom annas mamma hem med mat åt hon så hon åt å jag å sofia kolla på ännu mer tv. sen gick vi ut en sväng i kylan och prata en massa. sen for jag hem och sov.

ikväll blire iaf anna och andra avenyn! sen ska vi väl försöka knåpa ihop veckans lista också, som blivit mer börda än nöje ;p haha. menmen, de ska göras de också!

nä, nu kommer anna. hare bra.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0