besviken

dagen blev inte alls som jag tänkt mig... så jag är besviken måste jag säga. en massa annat också som gör mig så jävla less. usch. jag skulle bara vilja fara långt härifrån nu..


jag vill tillbaka till Gran Canaria. än fast de va 3 år sen minns jag de som igår. isället för att berätta en massa så kan jag lägga upp lite bilder. saknar de något mycket...

  
  
  
alla bilder är tagna av mig eller nån i min familj, vilket innebär att ni
inte får ta några bilder utan lov. isf få ni fråga först!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, tänk om vi får åka igen ilag!! :) tänk dig va perfekt nästa år när vi fyller 130! (jag, laila och gunnar!!) :)

2008-10-23 @ 16:12:25
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0