'cause you had a bad day..

jag ha haft en dålig dag idag.. hittills iaf. ha inte så mycke mer å säga om de. jag är bara mest besviken....

nu ska jag äta middag. sen blire träning.


imorrn äre "olyckan" btw. jag ska agera allvarligt skadad, vilket va mitt önskemål;) de ska jenny, hampus å agnes också göra. plus björn och nån till. jaja, de bli nog bra de! bli nog jävligt kallt å ligga där men de ska nog bli skoj! :) ska va på skolan 7.45 å bli sminkade och sånt. så de bli spännande. kanske ska fundera på nåt sätt att få me mig kameran å ta kort på lite folk när dom ha blive sminkad. vi får väl se..;)

Kommentarer
Postat av: emma

men gör det. för jag garanterar ju inte att jag är hemma på kvällen men de lär nog inte du va heller. Men som sagt bara att komma å gå som du vill isf :)

2008-10-21 @ 14:10:42
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0