confused.

nu sitter jag på ug. typ de enda jag gjort den här kvällen. haft otroligt intressanta samtal med lillen, lisa å anna. vi ska fara hem till lillen nån helg, å ba undersöka varenda millimeter av hans rikemanshus! de se vi framemot. plus att han har lovat oss middag, att bada badtunna och i hans jacuzzi, basta å inspektera alla hans hus! de är ju stora huset, "lilla huset" (som är typ dubbelt stort som huset som jag bor i ;P), sen vare ju hans mammas garage, hans pappas garage, crossgaraget, lust(frukost)-huset, M.M. de längtar vi till;) hahaha.


annars vet jag inte va som händer. känner mig bara allmänt förvirrad. helt sjukt. fan va besviken jag blir.. confused!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jaha okej. så trevligt :)

hur tar ni er till övik då? :D

åker ni med bussen som går från solberg halv sju i morn kväll? ;)

2008-10-11 @ 21:51:23
URL: http://naaathali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0