guldkalven.

idag ha jag vare me emma. vi har bara tagit de lugnt. emma kom hit när jag hade gjrot mig färdig. vi va lite onyttig å sen for vi upp på samhälle. emma köpte nya vantar å sen for vi på ica å hyrde film, irene huss guldkalven. den va faktiskt riktigt bra. å nu for hon hem.



ikväll blire träning. en jobbig träning dessutom.. jag evt vad jag har att vänta med andra ord.



ja, blev ju lite shopping i övik också. kan ju passa på att berätta va jag köpte.

  • en svart, ganska tunn kofta på H&M.
  • ett vitt linne, också på H&M.
  • en t-shirt på stadium.
  • svarta vantar på åhléns.
  • ett par strumpbyxor.
  • och slutligen ett par 9 karats guldörhängen på ur & penn.

 jag fattar inte. men äre såhär du vill ha det så...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0