hemma med vinst!

hemma igen efter en rätt lång dag. men första matchen i serien och vi vann och de kändes ritkigt skönt! 8-3 till oss :) gick rätt bra också, jag är nöjd. sen blev de hemåt, kom hem å såg slutet av a-lagets match. däremot förlust för dom men... iofs vare ju ba en träningsmatch så de gjrode ju inte mycke. jaja, nu sitter jag här, ha packa upp väskan och väntar på maten. ikväll blire anna å sofia, å andra avenyn :) sen imorrn äre skola igen... men jag ska inte klaga. snart lov juu :) då blire mycke skoj! umeå, lycksele å en massa annat skojigt :) de längtar jag till, otroligt mycket!!

ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du, nästa helg är du i åsele då? Hörde våra föräldrar höll på fundera. Men du får ju sova hos jag och andreas om du vill den helgen men då är det självbetjäning och allt vad det innebär ;p

2008-10-20 @ 15:56:46
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0