hockey.

som ni kanske förstår har jag tränat en än gång. gick rätt dåligt men såäre.. men jag har ändå haft en rätt bra dag :) hade drillträning idag å de va rätt segt från början men sen flöda fantasin. så de blev en början på ett program iaf!

resten av veckan ska jag ba njuta av att de är lov och umgås med bl.a. karin å clara eftersom dom är hemma så sällan! sen blire nog anna å sofia också! myyys! helgen blir bra iaf! ska sova hos kusinerna. bara jag, ante och emma. haha. dom är ju typ som syskon. och dom är bäst ju! aja, de bli mys. ska kolla på ante och resten av a-laget på lördag och sen på kvällen blir middag på pizzan, kanske samhälle med anna å sofia? vem vet?;) haha. aja. jag kommer ha de skoj iaf, de vet jag!

sen fredag få man ju hoppas att de bli som planerat. men de se vi!


nu blire duschen. sen en liten promenad med anna :) godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

När vill du vi ska hämta dig och allt? :)

2008-10-30 @ 09:58:17
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0