hockey.

mitt liv just nu är typ, äta, sova, läxor å hockey.. hinner inte med så mycke mer. men jag ska inte klaga, eftersom de är nåt man tycker är roligt så. önska ba att jag hade haft lite mer tid för vänner å annat. men de är ba å gilla läget :)

ikväll äre hockey igen. sen blire hem å soooova:)


å nu till veckan är de lixom planerat att vi ska kolla på gymnasieskolor. ja å emma ska följas hela veckan. men de börja  skita sig. vi hade lixom en plan. första dan samhälls på park eller nolaskolan i övik. andra dagen hotell och restaurang på park i övik. tredje dagen stylist och spa på dragonskolan i ume. fjärde dagen livsmedel på östra i ume. ja, livsmedel och stylist och spa ha skite sig båda två. i övik är inte heller skert. imorrn ska vi få papperna. och jag vet inte ens vart jag ska praoa om de inte går. å de måste jag ju veta till imorrn... saaaatan va jag är förbannad nu. uuuusch....


sen för er som varit uppmärksamma så har jag tidigare namngett mina närmaste med endast deras förnamns bokstäver. detta med tanke på att vissa kanske inte ville bli nämna. nu har jag ändå ändrat och börjat skriva ut hela namnen. så nu vet ni läget lixxxom....

ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ska ni fara och titta på park och nola redan på måndag och tisdag? :)

2008-10-09 @ 17:16:43
URL: http://naaathali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0