hockeyhockeyhockey.

nu är jag hemma från träningen igen. trött och sliten i kroppen. ont somfan i mina lårmuskler och ba allmänt död. ikväll ska jag gå i säng tidigt. usch så skönt. jag behöver verkligen det! i övrigt ha jag haft en rätt okej dag.


okej, nu äre såhär. jag visste först precis hur jag ville ha det. och de va min alllra högsta önskan. tvivlade lite ibland men för de mesta höll jag fast vid de. sen nu när skolan börja, börja jag sakta men säkert släppa taget. emot all min vilja, men med inget hopp kvar. förstod att de inte fanns en chans till nåt. problemet just nu är att jag bara inte kan släppa dig ur tankarna.. kändes alltid lite spänt med dig i närheten, visste inte riktigt vad jag skulle säga och så.. men jag ha alltid trivts i din närvaro och jag saknar tiderna som gått. saknar januari och februari mer än nånsin. då va verkligen allt som de skulle. nu när skolan började å jag kom över dig så ha allting kännts så lätt. ha kännts som att jag verkligen kunde va mig själv utan att behöva oroa mig över va du skulle tycka. men något va jag ha sakna att alltid ha nåt att le åt. en speciell låt att le åt. de ha absolut inte vare desamma, tills nu. nu är jag tillbaka där igen. och jag vet att det bara tär på mig att hela tiden gå å fundera på de här. men jag kan inte göra så mycket åt de som händer. de är verkligen meningen att jag inte ska ge upp. för jag kan FAN (ursäkta men jag var bara tvungen) inte släppa dig ur tankarna. så så äre just nu. vad som händer längre fram har jag ingen aning om. men jag vet att det kommer lösa sig på nåt sätt iaf.



Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar: okej, vad roligt om ni far dit :)

nej, jag tror inte vi far dit än. det blir nog efter jul någonting skulle jag tro som vi far och kollar på skolorna i övik :)

2008-10-09 @ 20:25:33
URL: http://naaathali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0