humöret.

iigårkväll va riktigt mys. ba tog de lugnt med hemgjorda wienerbröd och andra avenyn. idag ha jag gått i skola. fått tilllbaka lite grejer å påbörjat nya. de som ja ha fått tillbaka ha väl vare lite si och så. itne riktigt nöjd men inte mycke å göra åt de.. sen ha jag vare med anna å madde. vi ha ba tage de lugnt och så. ikväll ska jag få träna hockey. inte ritkigt på hugget, idag skulle jag bara vilja sova.. men jag måste väl ta mig dit iaf. ha ju int träna på en vecka nu så..

mitt humör just nu är som en bergochdalbana. ena minuten är jag glad å andra känns de som om jag vill lägga mig under täcket och ba sova... ja, jag vet itne vad de beror på men ni runt mig vet ju iaf anledningen nu. ni beöhv int ta de personligt eller så..


sen berätta mamma. hon hade prata me syster idag. hon och mia va på inskolningen på dagis idag. dom sku va där 2 timmar. men efter 1,5 hade mia vare så trött så syster hade fare hem å lagt hon å sova. hon hade itne ens drucke upp halva falskan välling innan hon somna. sen så fårn början hade hon vare jätteblyg, men efter 5 minuter hade hon sprunge iväg och sen hade syster inte sett mer av hon. känns bra att de gick så bra för dom. anta att syster va lite orolig i början. menmen, jag saknar dom iaf mer än mest. ska ju dit på höstlovet, så de känns gggreat! :)


madde spela den här låten idag. massa minnen väcktes upp i huve på mig. mycke som man saknar, önska ba man kunde spola tillbaka tiden och trycka på stopp..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0