igår.

igår, va en riktigt lyckad dag. först på dagen va jag med emma å vi tog de mest lugtn, åt godis å såg på film:) sen blev de kväll å jag å mamma for till moster och kusinerna. moster ha bagarstuga å i den ugn kan man också göra pizza, å jag kan ba säga att de finns inte godare pizza än den! mums. tycker synd om er andra som aldrig kommer få smaka den. men den ha blive lite av en tradition för min familj och deras familj. å vi är såååå tajta;) haha. skoja ba. men dom kusinerna (emma, andreas å helena) är som syskon för mig.. oj va livet skulle vart tråkigt utan dom ;P jajaj,, hursomhelst. sen for jag ut till anna å sofia. vi gick runt å träffa folk. sen for sofia hem så de bara blev jag å annna kvar. då kom emil å christian och dom skulle hem till emil å äta chips. så dom ville vi skulle följa, å de gjrode vi. där kan jag ju säga att de va minst sagt roligt. haahha. ja å anna inspektera emils rum, och en skolkatalog från när vi gick i, 6års eller 1an. HAHAHAHA. sen så såg vi på beck å kusin andreas och hans kompis kom en liten sväng. sen for dom och typ kvart i tolv ville emil baka blåbärspaj. haha å emil körde på känslan, haha. typ 300 g smält smör, 2 dl socker och en jävla massa vetemjöl. sen ställde dom in den i ugnen. jag å anna hann aldrig se ritkigt de färdiga resultatet för vi for hem strax innan. menmen, de va skoj iaf:)

idag ska ja va me anna en stund. sen ska jag packa och så. för ikväll drar jag och emma till övik. så de bli bra:) får väl se hur mycke uppdatering de blir där men de lär de nog bli. så, hare bra så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

man du härligt. be emma ringa mig då ni är i solberg, om ni inte kommer precis då bussn går :)

2008-10-12 @ 11:33:14
URL: http://naaathali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0