klassresan och en massa minnen.

de blev inte statoil, de blev coop. å vet ni vad? alla som går i min klass, 9A alltså, lyssna här. när vi va påväg till coop fick vi se scandic, å vet ni vad. där bodde vi på klassresan i 6an. helvete vilka minnen. jag och emma tog tillochmed kort. gud va jag saknare. då vi satt där nere i receptionen i pyjamas å prata i flera timmar. de är sånt man minns! jaja, då blev jag glad iaf. sen visade det sig, att coop va ju just de coop som vi va på den gången. där alla vi härjade runt.. de va tider det! alltså, karin å clara bor typ, 100 m från hotellet vi bodde på på klasssresan, å ingen av oss visste nåt. jaja, de va guldvärt iaf. jaja, hursomhelst, nu återgår jag till ikväll och inte för 3 år sen.. ja bjöd emma på glass och sen gick vi tillbaka, prata å fika å sen nu sitter jag här. emma är å borsta tänderna just nu å vi ska nog snart sova. imorrn blire upp typ 8 å sen blire hr på park som sagt. där jag aldirg i mitt liv kommer att gå iofs. helt vrickad skola! huuurven.

nä, nu ska jag sluta surra. nu kommer emma så nu ska jag avsluta de här. sov gott!:)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0