min födelsedag och pappas födelsedag.

ja, min födelsedag va sammanfattat riktigt riktigt bra! tack till alla som gjorde den bra, och till alla som gratta mig. och sen ett stort tack för presenterna :) ikväll kommer mer skulle jag tro. får besök av kusin bl.a. så de bli bra :) igår hände ändå rätt mycke, vakna upp på morron, mamma å pappa kom in å sjöng å gav mig en blomma och presenter å lite sånt. sen blev de upp å skola. hade riktigt skoj ändå, men bajstråkiga ämnen, onsdagar är verkligen värst. sen så for jag hem med A, vi gjorde tårta å sen for vi å åt pizza me M. myyys. vi fick besök av "den store, brutale karlsson" (citat av han själv) och lillmatte. haha. dom gjorde middan rolig iaf. sen for vi hm te mig, E kom å vi åt tårta. lagomt mättta vid den tidpunken ;p sen aså for vi på arbetsmarknadskväll på folkets hus. ganska tråkigt men ändå bra hjälp. fast samtidigt är ja mer förvirrad nu än tidigare.. jaja, vi fick fika, godis å frukt iaf :) så de va väl rätt bra. kom hem, å fick fler presenter. sen vid 11 kom pappa hem å berätta om en show han hade vare på me min kära bror som spela, bl.a. lät riktigt skoj och va ändå tråkigt att jag itne fick se de.. men sånt är livet. 

idag äre pappas födelsedag, (så för er som inte räknat ut de så blev jag hans 44 års present ;) ) haha.  jaja, vi får som sagt gäster ikväll. jag ska va hemma å va social med dom, fika å ba tare lugnt. ska plugga lite svenska och engelska också. imorrn äre svenskaprov och engelskaläxa, så där ha ni min kväll. annars idag ha jag gått i skola och fått LITE (hrmf..) panik, och sen ha jag vare me emma å baka kladdkakemuffins ba för att. inte för att jag är elelr var speciellt sugen, ba roligt å baka. plus att de bli nå extra å bjuda gästerna ikväll på;)


annars längta jag mest till imorrnkväll. då kommer syster, lillaM och B. som jag ha längtaa! har verkligen saknat dom grymt mycke!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0