region norr.

hemma igen efter en dryg men rätt så rolig dag. mina ben är som spaghetti och ja, ni förstår själva. jag är med andra ord helt död. hru som helst, först hade vi 1 ispass, allihopa. de gick sämst.. usch. sen så blev de lunch å ett jävla väntande. från 20 över 11 till 2. så jag, mamma och pappa drog raggen runt vilhelmina. gick bl.a. in på sportringen och jag köpte en ny klubba på typ.. rea? eller nått. a sen blev de tillbaka å ännu mera väntande. sen blev de träning för oss forwards, som faktiskt gick rätt bra för mig. sen blev de middag och information. (emellan allt som jag räknar upp här så var de en massa väntan..) sen så blev de skillz competition, som ingen egentligen ville köra. 3 "övningar" elelr ja, men skit samma. 3 saker och varje va på tid. först skulle man åka ett varv runt hela planen. sen vare nån puckgrej (som gick skit ;p) sen så vare nån annan kort åksak utan puck. ah, jag vann ju inte iaf kan jag ju säga. men de är ju inte hela världen ;p sen så blev de mera väntan och sen blev de internmatch i en timme. gick rätt bra.. men jag är inte jättenöjd över min insats. vet att jag kan bättre men så äre! sen så fick man äntligen duscha och fara hem. har nyss komme hem. så nu ska jag sätta mig framför tvn å mysa. sov så gott!


förresten, kring onsdag eller nåt ska vi få besked vilka som går vidare och inte.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0