torsdag.

vilket innebär träning :) idag ha jag vare med anna. vi ha ba tagit de lugnt och inte gjort nåt speciellt. men, nåt gjorde oss väldigt glada... vi fixade mitt nedladdningsprogram så nu funkare igen! :) uuuunderbart! plus att vi hitta ett annat program som redan fanns på min dator(?) så att jag faktiskt kan bränna skivor... de gillar vi!

med allt gott kommer nåt ont också... träningen lär gå väldigt dåligt. de bruka va så frö mig. ha dagen vare bra går träningen dåligt. om dagen ha vare dålig blir träningen bra. såssåäre ;P men de är ju int hela världen så...

sen blire anna å sofia å kanske en promenad. vem vet?;)


igår förrresten gick jag och anna ingen liten promenad, vi gick en långlång promenad. ungefär en timme :) sen for vi hem till anna. drack saft å prata en stund :) sen for jag hem å sov.

nä, nu ska jag försöka få i mig nån mat. sen blire träning!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0