träning

idag va jag in till kusin på banken. riktigt trevligt måste jag få säga ;P de måste jag göra oftare!;) haha. ha nyss komme hem från träningen. va inte speciellt pigg idag. jag va väldigt slö. men vi blev iaf tvungna å göra idioten 5 ggr (för er som itne vet vad det är så är det en riktigt jobbig stafett). p.g.a. att vissa var lite sega på å byta om så vi blev 5 minuter sen.. ;P haha. menmen. sen hade vi ba en målvakt idag också så de va inte lika roligt.

hur som helst så äre fredag imorrn. alltså helg. på lördag vare tänkt att jag skulle till övik. men så blir de inte iaf. på söndag blire bortamatch i norsjö (SERIEPREMIÄR!). sen blire skola i en vecka igen. fast på tisdag blire "olyckan". vi nior ska ju få va med i nån övningsolycka. så de bli roligt. kan berätta mer detaljerat efteråt så ni förstår:)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0