umeå

idag varte umeå. med annapanna :) de va mys. men ja, vart ju en massa annat... t.ex. att vi hade hitta varsitt par skor.. eller ja, anna hitt skor och jag tofflor. världens gulligaste. men såklart va vi ju tvungen å skynda oss å bestämma oss eftersom vi va tvunga å skynda oss till busstation. så mitt i allt blev de så att jag inte köpte dom.... å nu ångrar jag mig jättemycket.. jag skulle verkligen köpt dom för jag vet hur de ha varit tidigare. typ att man sett nåt men ändå inte köpt de, sen ha man ångra sig hur mycke som helst. synd att man är efterklok.... aja, sen fick jag också veta att jag inte kan fara till lycksele så de lär bli en evighet tills jag få träffa mia, syster å björn igen.. men sånt är livet...

hur som heslt. helgen lär bli bra hoppas jag :) de ser så ut iaf! :)


mitt i allt de ointressanta kan jag ta å berätta vad jag köpte idag.
- en neccecär (stavning?!)
- ett par jeans
- present åt karin å clara
- present åt anna
- sex and the city-filmen (som jag velat se sen den kom ut)

plus att jag fick en present också;) haha. fick ett spel av sofia och anna. "sanning eller konsekvens - snälla versionen". haha den lär vi ha mycke roligt åt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0