veckans....

ikvälll ha jag tränat å nu är jag med anna. sofia for hem för ett litet tag sen.. vi ha gått en liten (liten den här gången) promenad. sen ha vi fika lite, å skratta åt småpajkaa. nu gör vi typ inget alls... ;p


förresten. jag ska ta och berätta om en liten ide jag och anna fick igår när vi va ute och gick. varje söndag tänker vi ha en liten lista på veckans typ, bra och dåliga saker..
- veckans kanon (nåt bra som har hänt)
- veckans kalkon (nåt dåligt som har hänt)
- veckans värsting (nåt riktigt hemskt som har hänt)
och slutligen
en valfri kategori per vecka. vad det blir är en överraskning;)

vi har redan fått klart vad som är vecknas värsting och veckans kalkon. resten får vi se.. så framöver blir det anna å thereses lista varje söndag;) de ni!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0