2 dagar kvar.

en dag mindre kvar till stora dagen. kommer inte bli nåt firande då. de bli på torsdag, på pappas födelsedag blire dubbeeelt! plus att jag råka öppna ett brev till mig, å där i va min födelsedagspresent från min faster i stockholm. busigt.

hur som helst är jag allmänt less på livet och vill ha helg NU.

MiaVilda. usch va jag saknar den lilla solstrålen..


iaf, idag ha jag gått i skola som vanligt. hade orienteringsprov å blötte ner hela skorna. lite kallt men man va ju illa tvungen å härda. sen så blev de skolarbete igen å fick bl.a. tillbaka kemiprovet. nöjd är jag, mer än så behöver jag inte säga. sen efter skolan blev de A å E. vi åt glass å chokladsås å sen så satt vi i mitt kök, lyssna på musik å ritade på en massa papper. jaja, ikväll blire träning iaf å sen ska jag hem å duscha å plugga lite fysik, prov på onsdag (puuuh..) sen blire tidigt i säng, jag är ordentligt trött ska ni veta. ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0