björnlandet.

japp, de va gårdagen. vi nior for till björnlandet. riktigt drygt, och kallt på köpet. men vi fick ju ändå lite sol så.. sen på hemvägen blev de dagens! M fick gashäng på crossen när han sku köra hem. fyfan va alla skratta! sen se man hur han står där i dike å skratta åt sig själv. sen märk han att alla i hela bussen skratta åt han. fan att ingen spela in det! herregud;P haha. sen blev de hem å va en stund med A. sen åt jag middag, duscha å greja lite. sen blev de A å S. alltid lika trevligt. vi prata om livet och lyssna på både ny å gammal musik på min dator. värd kväll!

idag har jag gått skola, varit med A å S. bakat kladdkakemuffins, tjocka oss å surrra! mys. sen ikväll blire först träning å sen A å S igen, inkl. A. vad vi ska hitta på ha jag faktiskt ingen aning om. nåt bra lär de ju bli iaf:) kanske dra ut en sväng å träffa folk. vi får se helt enkelt. sen imorrn blire hemmamatch mot betsele. inte de minsta tagggad, och jag känner pressen. nu gäller de!


nu börja allt lösa sig, å tack å lov för de! just nu leker livet lixom :) ha en bra kväll!


  förresten, såhär blev våra fina verk! observera att här har jag å A redan vare framme. men lite finns det ju kvar iaf;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack :) (Men du får skippa vodkan kära kusin :)

2008-09-05 @ 19:54:11
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0