den som väntar på nåt gott..

ja, igår varte folkrace i vilhelmina. trevligt, men otroligt kallt! huuvva. men tur vi hade S:s bil och att vi fick va i T:s buss. jaja, sen efter finaler, anbud och lastning bar de hemåt. väl här hemma tog jag en snabbdusch, sen stod tacopajen å vänta på mig :) så ja åt, sen kom K å C. som jag ha sakna dom:) skönt å få träffas igen. plus att jag fick min present, som tyvärr int få öppnas föräns onsdag, men den som väntar på nåt gott.. sen så kom A. vi satt i mitt tvrum å prata å hade trevligt i stort sett hela kvällen. förutom en halvtimme i telefon med en ledsen vän. jag finns alltid för dig! jaja, sen vid halv 12 for dom hem. å jag gick å la mig. imorse vakna ja av hemtelefon, sen kunde jag itn somna om. så ja prata me E i telefon i typ 40 min om allt och inget. nu ha ja äte lunch och sitter här. idag blire E, vi ska göra lite läxa å ta de lugnt. sen ikväll blire andra avenyn:) nä, nu kära vänner ska jag gå å skölja ur min hårinpackning. ha en bra dag! :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0