funktionär.

idag ha jag vare funktionär på 5-6:ans friidrottsdag. snacka om tråkigt ;P haha. min första tanke var: snälla, vad som helst men inte kast emd liten boll. typ två min senare: "kast med liten boll: jenny och therese".. jaja, sällskapet va ju bra iaf, jämfört med vissa andras ;) HAHAHAHA.

ikväll ha jag vare med A, vi ha vare ute å sprunge en litenliten sväng. men de gick inte så vidars bra. så isälle tog vi A:s hundar å gick ut å gick med dom iställe. trevligttrevligt. nu ha ja duscha å snart ska jag gå å fika, plugga lite sen blire sängen:). sleep well!



ingenting är som de brukade vara..


Kommentarer
Postat av: en liten stjärtlus

men haha, alla ba ääälskade oss liksom ! "skynda, vi ha lite tid, ni få gärna skynda lite alltså..men kan ni snabba på vi ha inte så mkt tid! om ni snabbar er så få ni sluta tidigare!" :D

2008-09-18 @ 18:56:08
Postat av: therese

HAHAHAHAH!!

2008-09-18 @ 18:59:03
URL: http://tth3rese.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0