lesss!

haft en ordenligt tung dag. är otroligt less på de mesta och jag fatta inte vad som händer med allt. precis som jag skrev igårkväll. inget är som de brukade vara. typ du och jag? va hände med de? va händer med dig? nu betyder man plöstligt ingenting. hatar när folk hela tiden ändrar, ibland är man bäst å ibland är man luft. huvva va det gör mig less. just nu skulle jag vilja . . . gå i ide elelr nåt. längesen jag va såhär less. usch..

just nu saknar jag mia å syster mer än nånsin.



ikväll blire iaf mys med nån som jag int umgås med så ofta. vi kanske inte alltid kommer överens och jag vet att jag kan va en komplett idiot ibland, men du har haft stor inverkan på mitt liv ska du veta! många år med dig och fler ska det bli!


skönt att jag kan prata ut med vissa. det betyder mer än ni tror..

Kommentarer
Postat av: Emma

Allt är inte som det ser ut att vara jämt kusin. Det finns med och motgångar men något som alltid kommer vara kvar är riktiga vänner och framför allt familj och släkt! :)

2008-09-18 @ 15:51:20
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0