lyckligt lottad.

snacka om att man verkligen är lyckligt lottad. jag har verkligen världens bästa familj, släkt och vänner! och säkert världens underbaraste kusin, jag är alldeles rörd. "du vet min lilla kusin och jag har ju växt upp ihop, eller ja hon har varit tvungen att växa upp med mig rättare sagt. Men min kusin är som en lillasyster för mig, jag vill att inget, absolut inget ska hända henne". svårt att känna sig gladare än jag är just nu. tack för att du finns!

idag ha ja å E fundera å fundera ang besök på gymnasieskolor. riktigt jobbigt och känns redan nervöst. lite ideer ha vi nu också men vi får helt enkelt se när kvällen är över. imorrn ska lappen va inne.


idag ha jag också provat hockeyutrustningen, sitter som smort. imorrn äre första träningen också, så de känns superbra! :)

och än en gång, tack alla åseles a-flickor för en helt underbar säsong! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju bara sanningen! Jag är rädd om dig!

2008-09-21 @ 17:49:57
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0