min stora dröm.

nu ha jag inte bloggat på några dagar. fy på mig. men de ha vare lite pressat schema, ingen lust å inga ideer. i och för sig har jag inte så mycke ideer idag heller men nånting ska jag nog komma på. i veckan ha de vare lite fotboll, vänner, läxor å skola i överlag. mycke nurmo å gymnasium på hjärnan. nu äre verkligen på allvar.. egentligen, hur ha dom tänkt? ska man när man är 15 år å ha hela livet kvar veta vad man vill bli när man bli äldre? egentligen galet. men hur som helst har jag en dröm, att bli inredningsarkitekt. få inreda hotell eller typ va me i ett inredningsprogram eller nåt liknande. få inreda iaf, de är min stora dröm. skulle va riktigt kul å höra era drömmar, bara att lämna en kommentar!

i helgen ska jag leva livet. ikväll blire först å främst träning sen blire A å S å bomsjö. ska sova där i natt å sen imorrn kl typ 6 (?) dra vi till övik! bli folkrace hela lördagen. sen blire hem typ nån gång. va de bli då få vi se. sen på söndag antar jag att de bli match emd damlaget eftersom dom ha lite folk ha jag hört. men de märk vi väl!


idag ha jag, bigE å M bevisat att även min gamla cykel pallar 3 personer samtidigt! haha. de va ändå riktigt skoj!
+ plus att mitt vita linne va borta när jag skulle klä på mig efter idrotten, antingen ha nån tage de medvetet eller så ha de komme bort på andra vägar. jag kan iaf lova att jag inte alls va nå glad!

nu blire mat, sen ska jag få träna :) ha en bra kväll och helg!


Kommentarer
Postat av: Nathalie J

jag kan iaf erkänna att jag

tycker om att läsa din blogg!! :)

2008-09-13 @ 16:30:44
URL: http://naaathali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0