ny dag, nya möjligheter.

jaja, idag va en ny dag. lite bättre än igår och de känns bättre. idag vare först skola, blev lite mer prat om skoltröjorna och de känns riktigt skoj dehär! jaja, livet rullar på iaf. sen efter skolan blev de E. vi läste igenom våra uppsatser och sen kolla vi igenom massa gamla bilder och videoklipp som vi ha tagit med A. riktigt roligt måste jag få säga! vilken tönt man va ;P ahha. sen blev de mat, nu ha jag dammtorka och dammsuga mitt rum, lagt in lite kläder och bytt sängkläder å lite annat smått och gott. blev renare än tidigare iaf! å de måste jag ju se som positivt! nu blire A å S. vad vi ska hitta på får vi väl se men de bruka alltid bli nåt roligt med dom! ha en bra kväll!

och glöm inte, från idag är det 13 dagar kvar tills min födelsedag!:)


och ett plus på allt de här, snart har vi is gott folk!
vilket innebär hockeyträningar, matcher och en massa annat roligt!:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer alltid att bry mig! Kom ihåg det!

2008-09-19 @ 08:32:26
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har utmanat dig! :) kolla bloggen! :)

2008-09-19 @ 20:37:31
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0