trassel.

har verkligen, hittills iaf, haft en riktigt usel vecka. huvva. men jag ha fått lite tid å fundera över saker och ting. tror jag vet nu iaf vars jag står. känns som att det inte riktigt spelar nån roll längre. jag trodde de skulle betyda mer än så, men jag känner att de avtar mer och mer.. de va på riktigt, det vet jag. och skulle det hända nåt nu är de klart jag skulle bry mig. men de känns bara som attt jag måste försöka släppa det en aning så att man inte blir besviken jämt bara för att man kanske hade förvänta sig saker och ting.. de är inte hela världen egentligen. än så länge ha jag ju klara mig. ba lite svårt å låta de gå. ha så otroligt mycke minnen. de är helt sjukt. jag saknar de, de måste jag säga. men nån gång äre dags å gå vidare å inse när de är försent..

nä ,just nu skulle ja ba typ, vilja gå i ide. sova till våren å se hur saker och ting är då. just nu känns allt som ett enda trassel . . .


hare så bra i turkiet, kära M. puss

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0