knepig vecka.

mycke funderingar går genom huvet. lixom, va tänkte jag egentligen? så mycke saker jag skulle vilja gå tillbaka och ändra på. kanske kunde allt ha vare på nåt helt annat sätt? jag vet inte. jag försöker förstå mig själv. men utan att hitta nåt svar. varför lixom? en sak har jag lärt mig iaf. skulle gärna delat med mig av tipset, men det är alldeles för personligt. helt enkelt en lång historia och väldigt komplicerad.

hösten är en grubblartid. man hinner fundera på minst två olika problem i livet per dag. med åren blir det ju inte enklare heller. känns som att jag skulle behöva en paus i livet. typ som jag skrev förut, att gå i ide skulle va underbart. typ ligga i govärmen och fundera på livets alla problem. känns som att jag knappt vill ta tag i den biten. men det skulle va skönt å få allt löst. samtidigt vet jag hur fort det kan gå när det plötsligt är försent. man vet aldrig när det tar slut. kanske inte bara handlar om en själv. rätt va det är tappar man nån som står en nära. frågan är hur mycke glädje man får då. jag funderar bara varje tillfälle som ges om småsaker som egentligen är otroligt onödiga. just nu ska jag bara försöka leva i nuet, försöka ta reda på alla roliga stunder som ges och verkligen ta vara på det. som sagt så kan en olycka ske på en sekund och sen kan de va försent att börja njuta av livet. det är dags att försöka ta reda på livet och verkligen ba försöka se det positiva och ta saker som dom kommer. livet är alldeles för kort för att slösa bort på småsaker.


som ni kanske förstår har jag en knepig vecka. men jag försöker göra det bästa av det. det löser sig i slutändan. det vet jag. och det jobbogaste problemet just nu ska jag lägga åt sidan ett tag. se hur de känns lite senare. känns som att det inte spelar nån rolll just nu. iaf, imorrn ska vi tilll björnlandet. OJ, så roligt! inte... kolla på nå skalbaggar i orörd natur.. OOOOJ, vad man blir intresserad.. hm. nämen de blir säkert VÄLDIGT spännande... nä nu ska jag försöka va lite positiv. har iaf me mig gofika så man har nåt å se framemot. sen efteråt blire å träffa E som kommer till hit imorrn. ska passa på nu eftersom vi ses så otroligt sällan. och de lär ju knappast bli oftare i vinter. så såäre.. nä, nu ska jag ta tag i matteläxan, kanske äta nån frukt å sen blire tv:n. ha en bra kväll! 


seether & amy lee - broken.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0