utmanad.

Jag har blivit utmanad av Emma:

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och
samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg
för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att
de ska läsa ens egen blogg för mer information.

 

Jag:
.. kommer alltid ihåg typ registreringsnummer och sånt men glömmer alltid sånt jag lovat.
.. hatar ljummet, antingen ska de va varmt eller kallt! (gäller både mat, väder osv.)
.. sjunger ibland omedvetet bland folk, kommer på mig själv efter en stund och inser att de säkert är många som har hört mig.
.. hatar att prata engelska inför många människor, känner mig som en idiot.
.. har en helt otrolig och oövervinnelig fobi för nålar och sprutor.

Min regel är
att man ska ha med nåt riktigt dumt man har gjort.

Jag utmanar:

Nathalie J, Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

".. har en helt otrolig och oövervinnelig fobi för nålar och sprutor."

Jag tror vi är släkt. Det har jag också. Jag verkligen hatar sprutor och nålar!

2008-09-21 @ 15:10:26
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0