Dagen.

Har alldeles nyss kommit hem från drillträningen. Börjar ärligt talat bli less på det och jag funderar nästan på att sluta efter resan. Får se hur det känns sen. Följde iaf mamma på affären nu efteråt och köpte en ny yoghurt eftersom jag alltid äter det till frukost och oftast på kvällarna också. Hitta en ny goding =)



Dagen då. Började med frukost och allt här hemma som vanligt. Hade en otroligt slapp dag. Först film på tyskan, sen hemkunskap, (Jag och Maria lagade laxlasagne som faktiskt blev god), sen blev det lunchrast, sen engelska och sen hade vi examensträning i högst en timme. Galet skön dag!

(klickbar bild)

For hem efter skolan med Anna, vi fikade, såg på tv och gjorde lite historialäxa. Sen for hon hem, jag åt middag och resten vet ni ju ;p

Ikväll blir det lugnt annars. Ska väl se på tv och sen lägga ögonen i boken =) Ha en bra kväll.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0