Helgen.

Lagomt dålig uppdatering. Men tiden har inte räckt till. Hur som helst, fredag va en helt grym dag. Började med skola som vanligt. Efter det hämtade jag och Anna pengar, först hos mig och sen hon. Sen for vi upp på samhället, jag köpte refilkort och sen cyklade vi till Emma. Där fick vi gofika eftersom hon fyllde år =) Sen pratade vi en stund och efter det for vi. For hem till Anna och såg på Simpsons. Sen ringde Emil och Marcus och tyckte vi skulle komma till pizzan. Där beställde vi alla fyra pizza. Marcus pappa kom och hämtade Marcus och pizzorna. Jag, Emil och Anna cyklade hem till Marcus där vi åt pizza och såg på Lösvikt. Sen jäste vi ett tag, vissa försökte sova, men utan framgång. Sen gick jag och Anna in på Marcus rum och busa lite. Efter ett tag for vi alla fyra hem till mig. Dom parkerade sig på min altan och jag och Anna i datarummet. Sen for vi ut på samhället. Emil och Marcus åkte epa så jag och Anna mötte upp Sofia =) Träffade Emil på turistbyrån där vi hängde en stund. Sen begav vi oss vidare till skolan. Gungade, hoppade hopprep och spelade fotboll. Sen kom kusinerna Andreas och Emma. Vi pratade en bra stund om allt och inget. Sen så for dom, och Emil också. Så jag, Anna och Sofia gick runt på samhället. Sen for Sofia hem, jag följde Anna hem till henne. Där fikade vi och åt ananas, sen gick jag hem själv i mörkret.

Igår vaknade jag kring 12. Var riktigt seg men gjorde mig tillslut i ordning. Träffade Anna med cykeln och vi cyklade till OK och köpte glass. Sen cykla vi till Söråsele. Träffade Emelie men sen cyklade vi vidare. Blev faktiskt en riktigt lång sväng. Sen satte vi oss på min altan med varsin smoothie, frida-tidningar, min bok och våra telefoner. Prata, läste och lyssna på musik. Var över 30 grader inne på altanen så det var riktigt skönt! Sen blev det middag. Efter det for vi upp på Ica och hyrde två filmer, Glasdjävulen och Eden Lake. Satte oss hemma hos Anna med popcorn och Cola och såg först Glasdjävulen. Sen satt vi och prata en stund och efter det bestämde vi oss för att dra ut en sväng. Ringde Andreas och han, Emil och Marcus var på pizzan, så vi gick dit. Dom hade beställt pizza och vi träffade en massa folk. Sen gick jag och Anna till busstation. Då kom Emil, Andreas och Marcus dit och vi pratade en stund. Sen åkte dom bil och jag och Anna gick runt runt. Sen satte vi oss vid busstation. Där satt vi och då kom Andreas så vi prata om en massa grejer, sen kom Emil förbi, han var på väg hem men stannade vid oss. Sen for Andreas hem. Jag, Emil och Anna följdes upp på samhället igen. Emil skulle till pizzan men jag och Anna gick hem till henne. Skulle se Eden Lake men den funkade inte. Så vi såg Get over it med täcken, Cola, chips och popcorn. Sen när filmen var slut insåg vi att klockan var 20 i 3. Så då gick vi och la oss.

Imorse vaknade vi, åt lunch och sen for vi ut och cyklade. Sen for vi hem till mig och gjorde mest ingenting. Åt middag och sen kom Sofia. Vi cyklade rätt långt och sen for vi hit till mig. Så vi har sett Wipeout och skrattat åt alla som ramlade. Skadeglädjen är den enda sanna gjädjen. Haha!

Nu ska jag duscha, sen blir det nog tv och sängen. Skola imorrn igen.

19 dagar!

i realise now how many hours i've spent, trying to be good enough to you. but i have never been enough, and now i understand i never will.....

Puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: anna

jag läste heela, än fast ja redan visste vad du gjort i helgen! ;)



haha helgen va i allfall grymmmm! :)

2009-04-26 @ 22:17:52
URL: http://noordiin.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0