Hejdå Finland, hej Sverige!

Sitter just nu i min nurmos kök. Det har varit fullt upp i veckan. Riktigt roligt har det varit och känns tungt att säga hejdå. Hade avslutningsprogrammet idag och det gick tydligen hem rätt bra. Micke gjorde typ succe, haha. Hade också en riktigt pinsam engelskalektion. Haha. Hur som helst, sista kvällen med gänget ikväll . . Har i stort sett packat allt nu. Imorgon ska jag upp typ halv 6. Halv 7 går bussen härifrån. Kommer bli grymt drygt på färjan men så äre . . . .

Polisen och ambulansen. Fortfarande har vi inte fått tas med brandbilen också men man vet aldrig. Snacka om att vi verkligen lyckas. Min nurmo sa till mig igår ba: "Det har aldrig varit sånt här strul när Åsele har varit här." Det enda jag tänkte då var typ, "oväntat." Haha. Vi lyckas alltid.

Nu väntar vi på att hennes mamma ska vakna. Sen ska hon skjutsa in oss till Seinäjoki och där ska vi gå till någon hamburgarestaurang med dom andra, men vi har redan ätit så jag tänker bara käka glass :) Efter det ska vi till någon bio och se "Män som hatar kvinnor". Har ju redan sett den, men den filmen kan man se igen!

Berättar mer imorgon om allt när jag kommit hem. Imorgon blir det hejdå Finland, hej Sverige!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe den där hamburgerrestaurangen, rätt skabbig om jag minns det rätt ;p

2009-04-02 @ 17:15:14
URL: http://pyzens.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0