Karl Fazer!

Lite dålig disciplin måste jag erkänna . . Hur som helst. Igår var det tisdag. Hann baka bullar på hemkunskapen, tappa ett ägg på golvet (haha), gå skola i övrigt, vara med Emma, göra en färdigt all fysik, äta, drilla, äta glass, cykla och vara med Anna. Orkar inte förklara noggrannare. Idag har det varit skola som vanligt. Dagen har ändå gått ovanligt snabbt och jag har varit på ovanligt bra humör! Har också haft utvecklingssamtal, och det gick väl bra. Käkar just nu Karl Fazer choklad med Mariannecrisp i. Helt sjukt gott! Fast det får mig bara att tänka på Nurmo och färjan hem . . . Suck.    


   MUMMAAA!!
(bild från google.se)

Inatt ska jag sova hos Emma som är ensam hemma. Hörs imorrn.
Pusshej!

Och tråkigt att Nathalie som hade tänkt komma hit inte kommer :(

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0