Lever livet!

Jag lever livet. Har hunnit med mycket i helgen. Bl.a. att träffa släkten. Haha. Dom är så roliga allihopa... Blev middag igår med dom, vi var väl sammanlagt 34 stycken, plus 6 barn. Det var riktigt roligt! Sen kom en hel hög av dom hit och det var full fart. Idag ha jag busat med Mia, bakat kladdkaka till ikväll och gått promenad med syster. Snart tror jag vi ska gå ut och skotta lite på baksidan så vi kan sitta och sola. Sen kanske vi far och hälsar på kusinerna en sväng och kollar in isbaren. Men vi får se ang. den saken. Snart vaknar säkert Mia så då blir det full rulle igen.

Nu ska jag hjälpa till lite grann. Blir middag här ikväll och vi blir 16 st. Kanske stannar syster, Mia och Björn en natt till också :) Men den saken får vi se..

Imorgon drar jag nog till Kittelfjäll! Ni får ha ett fortsatt bra lov så hörs vi när jag kommer hem!

Puss och Kram.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0