Peppar, peppar.

Livet leker rätt bra just nu. Känns som att allt löser sig så otroligt bra för en gångs skull. Peppar, peppar.... Men ändå. Igår hos Emma blev det roligt. Haha, lite nervöst och lite pinsam tystnad och så.. Men annars va det bara bra! Var bara lite seg i morse så vi kom två minuter sent. Men jag smög in i klassrummet, sen va det som vanligt på skolan. Hade nationella i matte, del B. Gick faktiskt bra, ska hur som helst inte klaga. Riktigt lugn dag faktiskt. Efter skolan for jag hem själv. Fikade lite och sen har jag skrivit lite på min slutsats och diskussion på min uppsats om Downs syndrom. Har också hunnit med ett telefonsamtal som verkligen gör mig brydd. Hur gör man nudå? Madde, vi måste bestämma oss tillsammans ;p Sitter och väntar på mat nu. Sen ska jag byta om och sticka till träningen. Blir antingen fotboll eller löp, får se vad dom säger. Sen ska jag hem och ta en dusch och bara ta det lugnt. Fredag imorrn, bästa dagen på hela veckan! Mums!

22 dagar! :) :) :)
Underbart.

Ha en bra kväll. Pusshej.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0