Preliminärintagning.

Känner mig riktigt dum när jag läser andras bloggar som uppdateras jämt. Själv orkar jag knappt, men bestämde mig för att skärpa mig litegrann. Lite ordning får det väl lov att vara. Idag var det skola precis som vanligt. Har haft helt otroligt lite energi idag. På idrotten idag var jag så otroligt seg! Usch. Har inte varit nåt vidare energiknippe på hela dagen, men så är det ibland. Har hur som helst varit duktig ikväll och färdigställt min fysikpresentation om vattenkraft. Äntligen är den klar. Sen imorgon ska jag göra beräkningsuppgiften så sen kan jag lägga fysiken på hyllan. Måste ta tag och göra klart min uppsats om Downs syndrom också som ska in fredag v.18. Sen kommer jag väl ev. bli tvungen att ta hem min berättelse på svenskan för att hinna göra den färdig till måndag v.18 eller v.19. Sen vet jag att jag kommer måsta ta hem geografiarbetet som är långt ifrån färdigt. Det ska vara inlämnat onsdag v.20. Den timmen missar jag ju eftersom vi är på Mallorca då. Fick också veta att vi har del B (?) i matte nationella på torsdag. Full fart . . . . Suck.

Fick också preliminära intagningen till gymnasiet idag, och jag kom in just dit jag ville, Handel- och administrationsprogrammet i Lycksele, så det är lugna puckar med den delen iaf. Hittills var det väl typ 6 st som sökt det som förstahandsval, så det blir väl troligtvis en rätt liten klass =)

Nu ska jag nog göra mig i ordning. Ska snart ut och springa en sväng, sen blir det duschen och tvn. Pusshej.

25 dagar!

Kommentarer
Postat av: Karin

klart du kom in där du ville! du är ju bäst! :)

2009-04-20 @ 20:08:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0