Lördag och idag.

Blev, trots vissa incidenter, en riktigt bra dag igår. Fick mig en ordentlig sovmorgon först. Åt enchiladas (stavning?) till lunch. Sen blev det duschen och efter det hämtade jag, mamma och pappa upp kusin E och mosters sambo och vi begav oss till mormor där det blev tårta och kakor till fika eftersom hon fyllde år igår! Sen fick jag skjuts av mamma till Anna och vi gick upp till Ica först, där vi träffade Karin, Clara och Sofia. Sen följde Sofia oss till ok, där vi köpte glass. Solero Berry Berry. Haha. Den va väl hyfsat god, iaf det utanpå, sen slängde vi bort glassen som va inuti =) haha. Vid middagstid följde Anna mig hem och vi åt plankstek, mums! Sen kom Karin och Clara. Vi gick upp till Ica och träffade Sofia där. Vi fem hyrde en film, My best friends girl. Hyfsad film, den funkade iaf. Sen begav vi oss ut, hann träffa en massa folk. Karin och Clara gick någon annanstans. Jag, Anna, Emma och Sofia blev lysta på av bilar och fick oss några skratt, haha. Sen gick Emma och Anna så jag och Sofia tog oss en promenad och blev jagade av några som inte var direkt läskiga när vi insåg vilka det var, haha. Pratade med dom en lång stund. Sen kom Emma, Anna, Karin och Clara och vi pratade ännu mer. Emma for och sen följde jag Sofia hem och lånade toan. Gick från Sofia hela vägen till Oskar (dit dom andra hade farit) i mörkret ensam, tur att Emma pratade med mig i telefon under tiden! Sen väl där lyssnade vi på musik och åt upp hans vindruvor, godis och nötter. Sen for vi från Oskar och åkte bil med kusin A en sväng. Riktigt skoj! Vid den punkten hade klockan blivit kring halv 2 så han skjutsade hem mig =) Somnade glad och nöjd.

Vaknade däremot inte lika nöjd i morse. Fick iofs sova till halv 12. Men sen blev jag bara irriterad. Tur jag sa nej iaf. Kan dom inte höra av sig tidigare får dom skylla sig själva. Lite vett trodde jag faktiskt man kunde ha, men inte de. Men jag antar att det bara är att vänja sig. Lär ju bli såhär hela säsongen. Slängas runt som nån vante och nån säger nåt och nån annan säger nåt annat. Gaaah! Jag blir galen. Hade varit enklast om det inte hade blivit såhär. 30 matcher på en sommar, hur mycke ledig tid kommer man få då? Nej, är det bästa svaret i detta läge.

Idag blir det nog Anna, ska också hinna säga hejdå till Karin och Clara som försvinner tillbaka till Övik idag. Har varit riktigt skoj att umgås med dom igen!

Ska passa på att tillägga att igår va en dag då jag fick träffa och umgås med alla mina 6 riktigt bästa vänner. Det har nog aldrig hänt tidigare! Dom är verkligen bäst!
A, S, E, K, C & M. Tror dom vet själva vilka det gäller!

Annars, 26 dagar kvar! Längtar som aldrig förr.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0