Fotbolll!

Har nu avverkat den värsta skoldagen på hela veckan. Fick bl.a. veta betyget på min presentation om fysik som jag kämpade så hårt med. Nöjd, är ordet. Hade också muntliga nationella i matte. Gick faktiskt bra det också! Imorgon är sista dagen innan helg. Imorgonkväll ska jag vara med Sofia, ev. Madde, men just nu ser det inte ut så. Blir iaf helmys. Kusin(erna?), moster och hennes man kommer på middag också, det blir grymt, då ska jag verkligen tagga upp alla på Mallorca;) Kommer bli riktigt bra iaf!

Ikväll blir det fotbollsträning =) Hoppas bara vi slipper alla .... hm, letar efter ett fint ord. Tror verkligen inte det finns några ... eller kanske ...... alla, mörkhyade! Där satt den! ;p haha. Nämen vi var iaf tvungna att spela med dom och det var verkligen inte skoj. Speciellt inte en kille som var så otroligt ego att jag hade tänkt spy på han. Blä!

now i'm being something i'm not,
memories gone, i'm falling behind.
now i'm standing, lonely in tears,
my heart is gone, i'm falling behind.


16 ynka dagar... Längtar mer än någonsin.

Och varför ska jag alltid ställa till det? Förlåt, jag är verkligen världens sämsta vän....

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0