Lista.

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Therese Sandström

Smeknamn: Tjorven

Låt som när du är ledsen sörjer till? Paramore - My heart

Beroende av: Träna!

Vad behöver du mest just nu: Mia.. Hon gör mig alltid så glad och får mig alltid känna mig uppskattad

Vad tror folk om dig? Ingen aning faktiskt..

Stämmer det? Haha, det beror ju på vad dom tror ;p

Vad får du oftast komplimanger för? Det måste vara mitt hår. Sen att det inte alltid är positivt är väl en annan historia.

Vad säger du för att imponera på någon? Haha. Du, det har jag nog inte tänkt på.

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv. Avskyr när folk försöker vara nån annan än dom egentligen är. Det syns på långa vägar.

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja, ojaa..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ring då du sluta <3

Var bor du? Åsele.

Trivs du där: Ja, än så länge.

Äger du några converse: Nejnej, men Kawasaki;)

Sprit, cider, vin eller öl: Cider.

Vad har du för mobil: Sony Ericsson W595
Nästa mål i ditt liv: Minska kraven på mig själv.
Hur svarar du i mobilen:  Hallå?

Vem ringde du senast? Madde

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag frågade vars man hittade scheman på Tannbergsskolans hemsida.

Antal timmar sömn inatt: 8.

Sov du ensam: Ja, som vanligt.

Brukar du komma i tid: Nästan alltid.

När mår du bra: När livet är som det ska.

När blev du fotad senast: Lördags tror jag.

Hur känner du dig nu: Trött och sugen på att läsa min bok.

Vanligaste färg på dina kläder: Vit eller svart ;p
Vad tycker du om fötter: Usch. 

Vad saknar du: En massa. Speciellt januari 2008.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: Kring halv 11-11

Är du blyg? Beror på.

Sysslar du med någon idrott: Spelar hockey och fotboll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Lyssna på vad dom egentligen pratar om.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, det är jag väl. Klart det är upp och ner men i grund och botten så, ja.

Vad är det värsta du vet? Att misslyckas.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte så jag räknar direkt...

Vad längtar du till? Sommarn

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, oja.

Vad är det finaste du fått? Mia, min systerdotter.

Om fem månader: Går jag troligtvis handelsprogrammet i Lycksele.

Om ett år: Har nästan avslutat mitt första år på gymnasiet.

Du samlar på: Nada.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Olika, Anna, Emma eller Sofia brukar det bli.

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja, självklart.

När grät du senast: Igår.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Har du piercing: Ja, två i öronen.

Vill du gifta dig: Kanske.

Vill du ha barn: Jadå. Tre eller fyra.

Är du bra på att laga mat: Fråga inte mig.

Är du flygrädd: Nej, inte så värst.

Hur vig är du: Inte vig alls!
Vilken är din favoritglass: Calippo på sommarn iaf;)

Tror du på ett liv efter döden: Jag vet inte. Man kan väl hoppas iaf.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Vilken ögonfärg har du: Blågrön

Röker du:  Nej, usch. Skulle aldrig göra det heller!

Hur ofta tränar/motionerar du: Tränar blir det väl 3 gånger. Sen har man ju idrott 2 gånger i veckan och går och cyklar man en massa gör man ju varje dag. Så räknar man allt sånt blir det väl varje dag i stort sett.

Vad är det viktigaste i livet?: Att vara lycklig.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0