Påsklov!

Skönt att lösa saker och ting. Tråkigt att det ska måsta bli såhär ibland, men glöm inte vad jag sa.. Kommer alltid stå fast vid det, än fast vägen kan va svår ibland.

Nu ska jag försöka ha lite glada miner. Nu är det ju faktiskt påsklov! Helt underbart. Kommer bli riktigt bra det här!

Imorgon ska jag sova ut och ta det lugnt. Sen på dagen kommer en hög med släkt nerifrån. Blir middag med allihopa på kvällen och mys till tusen. Sen på fredag blir det varpsjönappet och under tiden vi är där kommer syster, Björn och Mia. Sen blir det hem och bara umgås med dom. Sen på kvällen ska vi allihopa till moster och käka pizza, absolut den bästa pizzan i världen! =) Om lördag och söndag får ni höra mer senare.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen. Mina ögon faller ihop snart.

Sisters in arms.....

37, snart 36 dagar!
Gonatt.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0