Bildredigeringsprogram.

Har alldeles nyss laddat hem ett nytt bildredigeringsprogram. Så jag ska göra som Kissie, Dessie och Paow, och göra en sammanfattning av min sommar. Dock inte just nu, eftersom jag måste redigera lite bilder först;) Men från och med nu kommer min blogg att bli mycket roligare att läsa, eftersom ni kommer få så mycket bättre bilder! Det känns underbart;)

Nu ska jag till Anna och hjälpa henne att städa, så vi kan dra på Takida i november;) Sen får vi se vad vi hittar på. Ha en bra dag! Och, ska även försöka tagga match idag, för.... MATCH IKVÄLL! Tagga bruuuudar!

Puss.

Kommentarer
Postat av: emiliaaa

TAGGAD TILL TUSEN! :D

2009-08-20 @ 15:46:02
URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0