Dusch.

Förlust blev det ikväll. 5-2. Men vi kämpade bra (iaf andra halvlek) och kunde lika gärna ha utjämnat! Men våran vanliga tur så fick dom in några skitmål och i andra fick vi inte in sånna bollar som annars skulle gått in.

Nu ska jag ta en varm och skön dusch eftersom jag inte har gjort det än, hihi. Sen ska jag besöka sängen några timmar eftersom det bär iväg till Umeå med Anna imorgon =) Ska köpa present till Sofia och några skolgrejer. Så, ni får ha en bra natt och dag så hörs vi sen.


Kommentarer
Postat av: madde :)

Du va också jätte bra,

mmh, de kommer nog att bli såå.. :S

2009-08-21 @ 09:56:06
URL: http://maadddea.blogg.se/
Postat av: lovisa

ni spelade säkert bra! :)

jag menar under hela serien har storuman släppt in 4 mål.. tills vi spelade mot dom då släppte dom in 3 på en hel match, och nu släppte dom in 2 till! :D

2009-08-21 @ 10:20:41
URL: http://tjofisablogg.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0