Fisketur!

Förrresten, nånting jag har glömt att berätta. I onsdagskväll kring halv 11 begav jag, Anna och Oskar oss ut på en fisketur (eller ja, Oskar skulle fiska) på Stamsjön med Annas båt. Det hela startade ju inte så bra. Anna skulle putta ut båten, då hennes telefon ramlar ur magfickan, och ner i vattnet..... Anna blir väldigt upprörd och grejar med sin telefon. Oskar och jag ska försöka putta ner båten (från något däck). Då håller Oskar i sitt fiskespö samtidigt och hans drag råkar ju då slå i min panna och fastna i mitt hår. Både Anna och Oskar garvar åt mig... Haha. Tillslut kommer vi ju oss ut iaf. Oskar ror så Anna blir blöt, samtidigt som hon ska försöka vårda sin telefon. Haha. Efter en stund tar jag över och ror, Anna lånar min telefon och pratar i en timme medan jag och Oskar försöker hitta fiskarna och få upp dom. Jag ror fortfarande. Haha. Sen tillslut ger vi upp och ror in. Klockan är då kring kvart över 12. Sen cyklar vi hemåt =)






Annas telefon i ugnen när vi kom hem. Nu funkar den precis som innan!

Sen lite bilder från havet och båtturen som jag, Anna och pappa gjorde idag.




Kycklingpaj =)!






Kommentarer
Postat av: nathalie

tacktack, jag är nöjd. du måste komma och hälsa på. :)



ja, det måste vi gör.. :/

2009-08-07 @ 19:10:58
URL: http://naaathali.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0