Första skoldagen....

....avklarad! Känns riktigt bra! Har träffat ytterligare 2 lärare, vilken en av dom är våran klassföreståndare. Dom verkar riktigt bra! Sen dagen med klassen blev också bra och jag tror att jag kommer trivas =) Var bara synd att vi behövde vänta 4 timmar idag efter vi hade slutat tills bussen kom. Men det gick ju det också. Sen kom jag hem, sjukt trött, men begav mig ändå till träningen. Tränade och det var riktigt skönt! Har nyss duschat och nu ska jag äta varma mackor med mamma, sen ska jag stupa i säng. Sjukt vad trött man blir när man kliver upp så tidigt.....

Imorgon börjar allvaret på riktigt, men det känns bara bra att komma in i det hela!

Nu blir det som sagt varma mackor, ha en fortsatt bra kväll, och sov gott =)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0